Crypto Capital

صدای خرد شدن سیستم مالی جهانی به گوش میرسد!

آیا اقتصاد "Crypto" تنها چیزی است که از دید رسانه‌های جعلی این اقتصاد در حال فروپاشی مخفی مانده است؟

"در بیت کوین، اتریوم و ارزهای رمز شده مفهومی به نام قرض یا وام وجود ندارد. در این بازار سرمایه، حباب در داخل لیوان باقی خواهد ماند."

حباب‌ها بالاخره می‌ترکند

بسیاری از صاحبنظران پیش‌بینی میکنند که هیچکس در غرب، خاورمیانه و آسیا قادر به گریز از حباب مالی که از سال ۲۰۱۳ شروع شده و در حال تکمیل شدن است نمی‌باشد.

در کشورهای غربی وامهای خودرو با بهره بالا و قرضهای دانش‌آموزی و خانوار در حال افزایش بوده و اعتبارات در حال سقوط، بحران مالی در راه بسیار شدیدتر از بحران سال ۲۰۰۸ خواهد بود. در غرب اکثریت قربانی بازی خطرناک بانکها می‌باشند چرا که این موسسات بصورت مصنوعی نرخ بهره بانکی را پایین نگاه داشته تا تظاهر و دادن وعده در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی نمایند، هیچ شفافیت و اعتمادی وجود ندارد و حقیقت از دیده‌ها مخفی مانده.

در حال حاضر برخلاف سال ۲۰۰۸ ما فرصت ایجاد یک سیستم عادلانه را داریم، سیستمی که امکان دستکاری در آن وجود نداشته و ایجاد حباب غیر ممکن...

راه حل جایگزین

بازار سرمایه "Crypto" در حال بلوغ و رشد بعنوان راهکار جایگزین برای سیستم در حال سقوط مالی می‌باشد. سیستمی بدون دستکاری و دخالت دولتها، بدون سانسور، باز، منصفانه و شفاف، سیستمی که توسط آزادیخواهان، آزاداندیشان و کارآفرینان جهت خلق دنیای بهتر ایجاد شده. 

جهت پیشگیری از صدمات احتمالی بحران مالی در راه همگان می‌توانند بخشی از سرمایه خود را به این بازار انتقال دهند.

سال ۲۰۰۸ سرآغاز دوره‌ای بود که مردم یکصدا دست به اعتراض به این وضعیت زدند و از دل این اعتراضات مقاله ساتوشی نکاموتو خالق سیستم مالی نظیر به نظیر بیت کوین سر درآورد که اجازه دخالت بانکها و دولتها را از آنها گرفته و راه را برای آغاز دوره‌ای جدید هموار می‌سازد... 



منبع: کوین تلگراف